Landing page — це сторінка, яка орієнтована на просування одного конкретного товару чи пропозиції. Вона може розташовуватися всередині порталу, що вже діє, або являти собою односторінковий сайт. Основне завдання landing page — підтягнути користувача до певної дії: купівлі, реєстрації, передплати та ін. У цій статті ми детально розглянемо, що таке лендінг, яким він буває та як працює.
Головна відмінність landing від звичайного сайту полягає в тому, що на ньому немає посилань, що дозволяють користувачеві перейти на інші сторінки. Перелінковка є, але вона веде на елементи лендінгу або контактну форму. Метою цієї сторінки є концентрація уваги на певному товарі чи послузі. Користувач не повинен відволікатися, його завдання — прочитати інформацію та зробити замовлення. Найчастіше лендінг використовується у розсилках чи арбітражі трафіку для того, щоб продати конкретний товар чи послугу. Практика показує, що користувача краще спрямовувати не на головну сторінку, а на посадкову, яка відповідає введеним запитам. І landing ідеально підходить для цього.
Тепер, коли ви знаєте, для чого потрібен лендінг, розглянемо основні терміни та поняття, які його стосуються. Щоб зрозуміти, наскільки він ефективний, необхідно вивчити його конверсію, тобто кількість виконаних цільових дій. Наприклад, заповнення реєстраційної форми або здійснення замовлення. Просто розділіть кількість людей, які зробили те, що потрібно, на кількість відвідувачів, що потрапили на сторінку. Чим більше буде цифра, тим вища конверсія та ефективність.
Найчастіше лендінгова сторінка працює з платною рекламою, оскільки розкрутити її самостійно досить складно. Подавати на неї трафік можна у різний спосіб. Хтось використовує контекстну рекламу, хтось — соціальні чи банерні мережі. Користувач, який побачив рекламу, що зацікавила його, заповнює контактну інформацію або здійснює іншу дію, яка від нього вимагалася.
До переваг цієї сторінки відноситься те, що фокус відвідувача націлений максимально гостро на конкретній пропозиції. Він не зміщується та не розмивається. Людина вже зацікавлена в товарі, оскільки перейшла по рекламі, тому їй потрібно зробити пропозицію, від якої вона не зможе відмовитися.
Ще один плюс у тому, що сторінка присвячена конкретному товару чи пропозиції. Тобто відвідувач дізнається про все, що йому потрібно: характеристики, особливості роботи, ціни, акційні пропозиції та ін. Йому не треба шукати інформацію на інших сайтах. Йому навіть немає куди піти: всі кнопки ведуть на форму замовлення. Важливо створити лендінг так, щоб користувач отримав все, що йому потрібно, в одному місці. І тоді він з великою часткою ймовірності здійснить покупку. Принаймні ці сторінки продають у рази більше, ніж у звичайних інтернет-магазинах.
Перед розповіддю про те, як працює лендінг, розберемося з тим, з чого він складається. Це не звичайна веб-сторінка, як на сайті. Є певні правила створення. Вважається, що сучасний landing-page складається з 10 частин. Розглянемо їх уважніше.
Це основні пункти, з яких складається ефективний лендінг. У деяких випадках список можна розширити або зменшити, але краще дотримуватися цього плану.
Ми вже розібралися з тим, навіщо потрібний лендінг. Тепер розглянемо, як його можна зробити. Є три основні варіанти:
Якихось явних переваг чи недоліків у кожного зі способів немає, тому можна використовувати той, який вам зручніший. Розробка з нуля займає найбільше часу. Для роботи вам знадобляться верстальник, дизайнер та копірайтер. Зазвичай процес займає від 7 до 20 днів залежно від завантаженості, розміру та складності сторінки.
Використання шаблону підійде для тих, хто вже має сайт. Потрібно просто створити нову сторінку та на її основі створити лендінг. Процес займає близько 3–5 днів, але все залежить від того, хто працює над проєктом. Скоріш за все, для розробки вам знадобиться фахівець.
Конструктор — це найпростіший варіант. Він підійде будь-якій людині. З його допомогою можна створити хороший landing за вечір-два. Сенс полягає в тому, що конструктор надасть вам певний шаблон, а ви зможете вибрати потрібні блоки, оформлення, малюнки та інше. Для створення можна використовувати різні послуги, наприклад, Tilda або Wix.