;

Що таке лендинг та для яких цілей його використовують

24.12.2021
24.12.2021

Landing page — це сторінка, яка орієнтована на просування одного конкретного товару чи пропозиції. Вона може розташовуватися всередині порталу, що вже діє, або являти собою односторінковий сайт. Основне завдання landing page — підтягнути користувача до певної дії: купівлі, реєстрації, передплати та ін. У цій статті ми детально розглянемо, що таке лендінг, яким він буває та як працює.

Головна відмінність landing від звичайного сайту полягає в тому, що на ньому немає посилань, що дозволяють користувачеві перейти на інші сторінки. Перелінковка є, але вона веде на елементи лендінгу або контактну форму. Метою цієї сторінки є концентрація уваги на певному товарі чи послузі. Користувач не повинен відволікатися, його завдання — прочитати інформацію та зробити замовлення. Найчастіше лендінг використовується у розсилках чи арбітражі трафіку для того, щоб продати конкретний товар чи послугу. Практика показує, що користувача краще спрямовувати не на головну сторінку, а на посадкову, яка відповідає введеним запитам. І landing ідеально підходить для цього.

Основні нюанси

Тепер, коли ви знаєте, для чого потрібен лендінг, розглянемо основні терміни та поняття, які його стосуються. Щоб зрозуміти, наскільки він ефективний, необхідно вивчити його конверсію, тобто кількість виконаних цільових дій. Наприклад, заповнення реєстраційної форми або здійснення замовлення. Просто розділіть кількість людей, які зробили те, що потрібно, на кількість відвідувачів, що потрапили на сторінку. Чим більше буде цифра, тим вища конверсія та ефективність.

Найчастіше лендінгова сторінка працює з платною рекламою, оскільки розкрутити її самостійно досить складно. Подавати на неї трафік можна у різний спосіб. Хтось використовує контекстну рекламу, хтось — соціальні чи банерні мережі. Користувач, який побачив рекламу, що зацікавила його, заповнює контактну інформацію або здійснює іншу дію, яка від нього вимагалася.

Переваги landing page

До переваг цієї сторінки відноситься те, що фокус відвідувача націлений максимально гостро на конкретній пропозиції. Він не зміщується та не розмивається. Людина вже зацікавлена в товарі, оскільки перейшла по рекламі, тому їй потрібно зробити пропозицію, від якої вона не зможе відмовитися.

Ще один плюс у тому, що сторінка присвячена конкретному товару чи пропозиції. Тобто відвідувач дізнається про все, що йому потрібно: характеристики, особливості роботи, ціни, акційні пропозиції та ін. Йому не треба шукати інформацію на інших сайтах. Йому навіть немає куди піти: всі кнопки ведуть на форму замовлення. Важливо створити лендінг так, щоб користувач отримав все, що йому потрібно, в одному місці. І тоді він з великою часткою ймовірності здійснить покупку. Принаймні ці сторінки продають у рази більше, ніж у звичайних інтернет-магазинах.

З чого складається landing

Перед розповіддю про те, як працює лендінг, розберемося з тим, з чого він складається. Це не звичайна веб-сторінка, як на сайті. Є певні правила створення. Вважається, що сучасний landing-page складається з 10 частин. Розглянемо їх уважніше.

  1. Навігаційне меню. Найчастіше його взагалі не розміщують, щоб користувач послідовно читав сторінку, а не стрибав по ній. Але якщо вона довга, то навігація потрібна. Зазвичай її ставлять з обох боків або у «підвалі», щоб вона не особливо відвертала увагу відвідувача.
  2. Головний заголовок. Він повинен описувати проблему, яка потребує вирішення. Найчастіше починається зі слова «Як». Наприклад, «як заробити гроші на початковий внесок по іпотеці», «як вибрати проєктор для домашнього кінотеатру» та ін. Заголовок має бути коротким, чіпляючим і з запитанням.
  3. Другий заголовок. Зазвичай він використовується на сторінках, що складаються з декількох екранів, які доводиться перегортати один за одним. Він містить уточнюючу інформацію з першого питання.
  4. Торговельна пропозиція. Вона має бути цікавою та унікальною. Наприклад, не просто «працюйте в Uber», а «зареєструйтесь та заробляйте за вільним графіком». Це значно розширює аудиторію та привертає увагу зацікавлених людей.
  5. Ваші переваги. Зазвичай цей блок використовується при створенні об'ємних сторінок. У ньому описують переваги від співпраці з вами чи плюси конкретної пропозиції. Важливо, щоб вони були, а не їхня унікальність. Тому що користувач може знати, що конкуренти пропонують щось особливе, а ви — ні. Наприклад, знижку на другий товар, безоплатне доставляння, широкий асортимент, детальну консультацію та ін.
  6. Індикатор довіри. Зазвичай використовується на тих сайтах, які маловідомі користувачеві або через які продають товари ноунейм-брендів. До індикаторів відносять статистику про кількість продажів, логотипи компаній-партнерів, різноманітні нагороди, рейтинги та відгуки від задоволених клієнтів. Причому ви можете написати їх самі, все одно перевірити це неможливо. Але все ж таки краще ставитися до своїх клієнтів чесно.
  7. Заклик до дії. Причому їх зазвичай кілька: головний та другорядний. Заклик має бути яскравим, привабливим та точним. Головний робиться на маленьких сторінках, часто його цілком достатньо. На великих промосторінках розміщують другорядні заклики. Вони менш яскраві, але сильніше схиляють користувача до дії.
  8. Інформація про товар або послугу. Зазвичай на лендінг додають фотографії, відео, текстові описи, 3D-знімки та інше.
  9. Форма, що збирає контактні дані. Найважливіша частина. Зазвичай вона складається з трьох полів: ім'я, поштова адреса та телефон. Не треба створювати багато пунктів — чим простіше, тим ефективніше.
  10. Політика конфіденційності. Цей пункт необхідно розміщувати відповідно до вимог закону. Напишіть, що ви робитимете з отриманою інформацією, хто її побачить тощо. Можна просто скопіювати Privacy Policy з інших сайтів та доопрацювати її під ваш.

Це основні пункти, з яких складається ефективний лендінг. У деяких випадках список можна розширити або зменшити, але краще дотримуватися цього плану.

Як створити сторінку

Ми вже розібралися з тим, навіщо потрібний лендінг. Тепер розглянемо, як його можна зробити. Є три основні варіанти:

  1. Створити landing-page з нуля.
  2. Скористатися наявним шаблоном.
  3. Використати конструктор.

Якихось явних переваг чи недоліків у кожного зі способів немає, тому можна використовувати той, який вам зручніший. Розробка з нуля займає найбільше часу. Для роботи вам знадобляться верстальник, дизайнер та копірайтер. Зазвичай процес займає від 7 до 20 днів залежно від завантаженості, розміру та складності сторінки.

Використання шаблону підійде для тих, хто вже має сайт. Потрібно просто створити нову сторінку та на її основі створити лендінг. Процес займає близько 3–5 днів, але все залежить від того, хто працює над проєктом. Скоріш за все, для розробки вам знадобиться фахівець.

Конструктор — це найпростіший варіант. Він підійде будь-якій людині. З його допомогою можна створити хороший landing за вечір-два. Сенс полягає в тому, що конструктор надасть вам певний шаблон, а ви зможете вибрати потрібні блоки, оформлення, малюнки та інше. Для створення можна використовувати різні послуги, наприклад, Tilda або Wix.

Поділитися
Поділитися
Попередня новина
Наступна новина